RZE - STUDIO

BUKKAKU

Experimentální horrorový survival s prvky sci-fi a RPG. Příběh mezi životem a smrtí ve stylizovaném herním origami světě. Název „Bukkaku“ – má mnoho významů. Když se nad tím hlouběji zamyslíte, tak to dává smysl. Pokud se divíte, proč to zní podobně jako bukkake, je to proto, že pochází ze stejného kořene slova (bukkake 打っ掛け). První kanji (打) znamená “úder” nebo “náhlý”. Hlavně to dost souvisí s tím “roztříštěním na kousky” z něhož vychází graficky styl a měl by být jednoznačně vidět. A v neposlední řadě je to japonský výraz pro Buddhistický chrám. Součastí tohoto projektu je "Harakiry" je tak trochu mix mých předchozích her a prototypů. Koncept jsem posunul do úplně odlišných světů ve stylu Bukkaku, které ještě nebyly odhaleny. Hra je zasazená do světa „Bukkaku“ na její odvrácenou stranu. Právě proto svět s chrámem Bukkaku a podtitulem Harakiry (HΔRΔKIR¥). Ano, název je odvozen od vulgárnějšího Harakiri (腹切) (česky „řezání břicha“) neboli Seppuku (切腹) jako japonská rituální sebevražda.

Příběh o smrti, smyslu života a cesty, kterou musíte překonat. Hledání podstaty koloběhu života mezi dvěma odlišnými světy, kde to nemusí vypadat tak, jak se na první pohled zdá. Je to spíše experimentální žánr s prvky převážně horroru. Trochu survival a náznak sci-fi s RPG. Stále se snažím hru vytvářet trochu odlišně a s jiným přístupem. Můžu prozradit, že to nebude klasická procházka po mapě s plno úkoly. Nečekejte ani vysvětlení příběhu nebo herních mechanizmů, prostě budete hození přímo do světa a budete muset sami bez nápovědy hrát za postavu ztělesňující Jin a Jang. Stále je to hra, takže tu je důraz na to, aby vaše postava ve světě temnoty a světla našla klid. Postava hráče nemá ani životy ani není mrtvá, je jen na rozcestí a prozkoumává hlubokou temnotu a oslňující světlo, které nemusí být vždy zlo a dobro. Spíš naopak. Grafický styl je hodně o kontrastu. Roztomile vypadající prvky se zároveň temnou až děsivou atmosférou. Uvnitř to tak cítím a snažím to vyjádřit i ve vizuálu. Každý má své démony, se kterými se snaží žít a nechce je moc vypouštět ven. Baví mě animace a rozdýchávání jednotlivých prvků od monster a démonů až po kreslení celých herních map nebo scén pro příběhové animace jako v ukázkách dostupných na video platformách. Ve video ukázkách můžete vdechnout atmosféru a náznak příběhu. Hrát si se zvukem a obrazem. Harakiry je tak trochu mix mých předchozích her a prototypů. Koncept jsem posunul do úplně odlišných světů ve stylu Bukkaku, které ještě nebyly odhaleny. Hra je zasazená do světa „Bukkaku“ na její odvrácenou stranu. Právě proto svět s chrámem Bukkaku a podtitulem Harakiry (HΔRΔKIR¥). Ano, název je odvozen od vulgárnějšího Harakiri (腹切) (česky „řezání břicha“) neboli Seppuku (切腹) jako japonská rituální sebevražda.